baby thats me!

Nej nu har jag kollat på Andra Avenyn, det var ju bara så bäst ikväll lixom!
Efter det så kollade jag på Hells Kitchen. Go gordon, han är sjuk.
Hur kan folk ställa upp på att bli så förnedrade och illa behandlad av han?!
Det är ju helt sjukt. Bara för att någon råkat skära en potatis lite mindre än den andra så får han värsta utbrottet. Men som sagt, tv tv tv. Dom kommer med så knäppa serier för att fylla upp tvrutan på vardagskvällarna. Som tillexempel ULLARED? vad är det för skämt?
vem vill kolla på när en fet tant handlar som hon aldrig sett bindor förr?
Hon köper ju bindor för ett helt år. Herregud lixom.
Det är ju extas att komma dit för henne.
Hon åker hellre till ullared än att tillexempel att åka utomland?
whats the problem?
Saknar de där gammla serierna
Skilda världar, Nya tider, fångarna på fortet, tre kronor, redderiet.
Går ju inte jämnföra dagens serier med dom alltså

Nej känns som jag skrivit om tvprogram hela dagen.
Nu tackar jag för mig, upp tidigt imorrn.. .*suck*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0