Fine, im the best. are you happy now?

Min Tisdag har inte alls varit bra, känns som det kommer bli en helvetes vecka faktiskt !
MWho praktiken, inga kommentarer..


Åt upp min 6e chokladbit från min chokladkalender, haha och det är ju bara den 1e
Sån buse jag är.. tihi

Har precis kollat slutet på nionde kompaniet, den filmen är sjukt bra fast den är rätt gammal.
Nu sitter jag och kollar på ett gammalt avsnitt från A shot at love with Tila tiquila.
Följde verkligen det innan, tyckte den var skitbra. Men i själva verket så är det rätt så töntigt.
Att en tjej som är "bisexuell" bjuder in 15 killar och 15 tjejer så får dom göra massa knäppa saker för att va kvar.
Sen till sist väljer hon en som hon ändå dumpar en vecka efter programet är slut?
har verkligen inte MTV något annat att visa?
+ att denna säsong har gått på MTV säkert 4-5 gånger?!
Kom med något bättre vettja..


Sitter och väntar på att mamma och alex ska komma hem, dom borde komma vilken sekund som helst. Så nu måste jag springa och tända överallt (mamma klagar alltid på att det är så mörkt när hon kommer hem) tror ni att hon är mörkrädd? haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0