Måndag

Jahopp galopp!

Har suttit och fixat lite med bloggen.
Ska försöka uppdatera lite oftare nu när praktiken tar slut på fredag (!!!)
Ska bli så skönt med Jullov. dock mitt sista ;)

Igår kom Jonna, Tina och Hanna hem till mig.
Började dricka, åkte in till stan.
Blev T-baren. Dans och dricka.
Mycket trevligt!
Upp klockan 7 imorse.
det var rätt segt, ville helst bara ligga kvar men va ju tvungen.
Men det ordnade upp sig väl på Bajjan.
Stängde själv, två stängningar kvar för mig nu. wiho
Kom hem, gick in till Em.
Spela kort med Em, Anna, Alle och Josse.
Åt kladdkaka med choklad "mousse" övanpå.
gott men mättande som tusan.

Nu ligger jag här.
om tio minuter börjar paradise hotell
det gillas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0