puuuuuh

Nu har jag pustat ut.
Efter ca en timmes städning på mitt lilla rum och rensat ut all tvätt, så har nu tre tvättomgångar så tvättmaskiner lär vara på helvarv hela natten!
Rent och fint och nybäddat. lär sova så skönt inatt
+ att min lillasyster hjälpte till
hon tog upp kläderna på golvet så sa jag om dom skulle ut genom dörren eller om dom skulle vikas ihop.
haha va rätt skönt för mig som satt och skötte musiken.

Nu är jag förtjänt en cigg. så ska ut och röka nu sen dammsuga och damma!

Praktiken har varit kanon idag. Men som sagt så är måndagar min hatdag men det gick bra för att vara måndag.
Onsdag = Ullared. yeah. ska handla som tusan då. massa nödvändiga och onödiga prylar!


såhär ruffsigt hår får jag när jag städar.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0