toppen, botten.

Nu är det väl dags att jag berättar lite om helgens bravader.

Som sagt så blev det utgång i fredes. trevligt!
Vaknade vi 12 tiden i lördags, åkte in till stan med P och åt på restaurang. vi åt faktiskt Pizza, men det var sjukt gott!!
När jag kom hem så sov jag till klockan 7.
Tog bussen vid åtta till stan.
dags för jobb med Kimpa.
Va rätt mycket att göra.. sjukt stressigt.
men vi klarade det ;)
va på bajjan i 14 timmar.
tog halv tolv bussen hem .
Somnade rätt gött.
och nu är klockan 21.36 och jag vaknade precis!
lär ju inte kunna somna ikväll..

Blir paradise hotell ikväll. just nu småtittar jag på jakten på lycka.



mami &  jag

Kommentarer
Postat av: jonnaaaaa nilssson

ni e så söta mina puddingar...

2009-12-06 @ 21:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0