vilken kväll/natt/morgon

Hmm ja ska jag orka skriva allt?
Åkte ju in till stan med Hanna och Jonna. Vi handlade och käkade.
Sen gick vi mot lilla torg för att se Calle och Erik, sjukt mycket folk! trodde faktiskt inte det skulle vara riktigt såå många.
Öppnade en öl och stod å frööös!
Tina kom också och hittade oss mitt i högen.
Gick mot bilen och körde till stora torg.
Drack , sjöng och skrattade.
Körde mot långebro och fixade mer dricka.
blev att klunka satan innan vi gick in på class.
Där va ju som sagt "idolefterfest"
Ja orkar inte berätta allt vad som hände där inne. men jaja ;)
Jonna och Hanna och Tina åkte hem, jag stannade kvar.
Va me louise och dom. Gick på "privatefterfest" på banken.
Drack drinkar , öl och cider och allt detdär.
Mycket trevligt.
Drog mot söder på en till efterfest. Trevligt!
gick vid sex tiden mot Bajonetten för att käka frulle.
Där va lite skumma människor (inga inödiga kommentarer)
Orkar inte berätta allt.
Men åt iaf frulle och tog en cigg med Reebook sen gick jag mot bussen.
Väl hemma i knislinge vid halv 9 så gick jag in på konsum och köpte bravo sen gick jag och la mig !

TACK för en hejdundrande sprakkväll. Jag hade SKITkul ! :):)♥

Bilder kommer när jag hittat sladden till kameran ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0