Citius, altius, fortius

En slags baktanke om det hela är själva sanningen i helheten



 Helgen har bestått av :

Fredag

 Började med att jag så duktig som jag är städade rummet..
Torkade till och med golvet. Sen kom bror hem, han fyllde ju 20 i onsdes så firade
 han lite smått på kvällen med familjen med god mat och öl. senare kom otto och vi
 körde till stan. släppte av mig vid statoil och därifrån kom Jonna och hämtade mig.
vi förfestade rejält hos Amandas bror. trevligt folk : ) sen tog vi 00.45 bussen sen taxi
 från broby till glimmen. Hoppade av vid Rasse, sen blev det massa dricka och badande.
Väl hemma vid 5 tiden med TVÅ sovgäster. NICE (Y)



Lördag

Äckligt jobbig bakisdag! Sovgästerna drog och då kom det gäster. vi åt äckelmat
sen somnade jag å vaknade å somnade å vaknade. kollade melodifestivalen lite till och från .



Söndag

 Skönt ! utvilad och frisk. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag


Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0