En söndag som alla andra

Då var det dags igen
Helgen har varit perfa. Mamma å pappa stack till Stockholm i fedes, så i fredes blev det drickande
å spel här hemma med min flix. sen stack jag jonna ica malin thess till Broby, där fortsatte drickandet
Sen tog jag å Jonna nattbussen hem till glimma för att gå på efterfest
väl i säng hos mig somnade jag å Jonna gött vid halv 6 tiden :)
Igår hade jag Jonna Alex myskväll, melodifestivalen å MASSSSSSSSSSSA godis. we like

idag har jag städat å suttit fastklistrad här.

tack å adjö nu vill jag att mam å pap ska komma hem. <3


Brors lumparkläder. mycket snygga i övrigt !! :)


+ i onsdags var jag å jonna å åkte skidor.
såhär snygga är vi :





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fina bilder :)

2009-02-09 @ 16:43:18
URL: http://marcusnathalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0