just idag är jag inte stark!

äckel måndag rent ut sagt!
Jag är trött på allt tjabb å gnabb.
Jo visst jag flyttar gärna hemifrån om ni nu vill det
Utan tvekan hade jag gjort det, så långt ifrån så ni inte ens når mig på telefon !
Jag bestämmer själv vad jag vill och inte vill, vad jag gör och inte gör
Visst jag är rädd, och kanske inte just vågar eller kan
men att ni bryr er är en helt annan femma.
Mitt problem och inte ert, så sluta hålla på att förstöra mitt liv om och om igen
Jag klättrar upp men trillar ner, hela hela hela tiden
Och så kommer det antagligen fortsätta med.
Sluta tro och hoppas, jag gör vad det blir
ingen annan utan jag kan ändra på det
Bara jag !!

Som sagt, denna måndag är åt helvete. åt helvete med allt.......
Är trött, arg, irreterad och allt man bara kan va åt det hållet
Vill bara sova och vakna som en solstråle imorgon,
men det kan man ju bara drömma om.
fan ta dig, och dig..

Nu ska jag försöka hålla mig vid liv tills jag somnat.
tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0