250209

Onsdag

Klockan ringde 06.45, tror ni jag gick upp?
Nej jag snoozade tills kvart över. så lat är jag!!!
Har bara lagat P-mat idag å gjort lite tills imorgon
även kollat praktikplatser me Norrman, tänkte vara på Bali (Y)
Bra val tycker jag. Varmt å skönt, så ha ni kul hemma i äckliga tråkiga Sverige ;)
Nej efter skolan åkte jag hem till Norr, drack kaffe och rökade. + där
Sen stack vi till hallen å tränade töserna
mycket givande träning faktiskt
Rosa pantern på uppvisningen då ja!

Imorgon är det Svenska klassiker som gäller
GO GO!
Jag ska göra lövbiff med pasiljesmör med råstekt potatis (Y)

Längtar till helgen nu! vet inte varför med ska bli så skönt

Fredag bär det av till Malmö city för att inhandla något klädesplagg eller två ?


Ta-tag-i lista

  • Körkortet!! (måååååste Julia kom igen!!!!!!)
  • skolan, fixa omprov m.m
  • i mig själv. börja rör på dig fetknopp!
  • skaffa jobb din fattilapp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0