damn girl!

Jahopp, då sitter jag bussen på väg mot Glimmen, ska äta kycklingsallad hos Pappsen.
praktiken har gått som smort idag. Har haft rätt så många beställningar.
Jag och Rebook  va nog sjukt övertrötta idag, skrattade åt allt och kom på så sjuka saker.
Har verkligen jättekul på min praktik ! är väldigt nöjd.
Längtar som tusan till imorgon,
Vi är typ 30 st som har hyrt näsbys bowlinghall.'
Blir vin, öl och bowling. Så jäkla kul kommer det bli.
Sen blir det ofcourse utgång, shejka asset lite ;)

Idag har jag ätit baconlindrad bamsekorv med mos och lingon. MUMS!
Åt tills jag sprack.

Vill shoppa sönder alla affärer i stan....
vill ha en helt ny gardrob. är så trött på mina kläder nu.
Vill ha nya stövlar också.
Ush!

Skiver mer sen.
Bye bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0