hård utekväll

Japp igår blev det som sagt en hård utekväll med brudarna.
Kom hem från praktiken, började göra vid mig.
Åkte med Lina och Sofia till broby till Tim där det var förfest.
Blev dricka och musik.
Sen tog vi 10 bussen mot stan, och där hoppade Tina, Amanda och Madde på.
Mötte upp Jonna på mc också !
Sen gick vi till hässle där jag hann köpa tre tiquilla rose och en öl sen tappade jag väskan(!!)
Sä utan legg och kort och pengar vandrade vi mot Class, tur som va så var det My som satt i kassan, så hob visste att jag var över 18 , fick låna pengar av Jonna till inträde och dricka. men va lika trevligt ändå, lite surt såklart men va fan.

Klockan ringde klockan 9 men gick upp vid 10, P kom och hämtade mig och Hampus, vi körde in till stan.
Mysigt var det, sånna körer som spelade och så.
Först körde vi till Bajonetten och åt frulle, så gott!
Shopping:
Hampus köpte en skitsnygg stickad tröja på Carling och P köpte en snygg jacka.
Jag själv köpte två par skor, ett par lårhöga stövlar med klack och ett par vardags kängor.
Gick in på hässle me för att kolla om dom hittat min väska.
OCH DET HADE DOM! så glad blev jag.fast hade ju redan spärrat kortet. suck!

Sen blev det hem och nu ligger jag här och ska kolla film
Blir jobb hela natten lång , urrh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0