helt slut ,, jaa viisssst

Lördag 20.30 : Precis kommit till jobbet, Kimpa stod utanför och vänta på mig.
Vi börja plocka fram och ta de lugnt och tog en rökpaus.
Vid 2 tiden så började det hela.
Från 2-5 så hade vi att göra exakt HELA tiden,
Vi hann inte röka, dricka vatten, gå på toa, diska ingenting.
ALLA bestick plus reservbestick tog slut.
Kassan och jag blev BFF ....
Banken personalen var dom sista.
Dom sista tallrikarna gick ut 5 över 5 .
Började städa tjugo över, tog två timmar!
Jag och Kimpa slog kassarekord. GO på oss...
Men tror ni jag åkte hem?
Nej pling pling, satt inne själv när det plingade.
Johan och de kom och vi började julpynta,'
körde till Maxi och handlade det sista till STANS MAFFIGASTE JULBRUNCH.
Va riktigt gott.
Klockan elva var jag hemma.
= 14 timmar på Bajonetten.

Så nu har jag sovit sen klockan elva till fem.
Playa Del Sol sen Paradise Hotell..



Bye bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0