make your own damn dinner

Idag är det Måndag. Dålig uppdatering i know....
Seg måndag som sagt, har praktiserat sen legat i sängen resten av dagen i stort sätt.
har kollar fotbollsgalan och sen på "17 år med Henrik Larsson"
Och som dom flesta vet så är han min största idol och varit sen barnsben.
Satt framför tv:n och gick tårar i ögonen och sa "naaw , åhh" hela tiden
Har som sagt en hel tjock mapp i huset med tidningsutklipp som jag klippte ut när jag var liten
Missade inte en enda bild eller intervju.
Hade alla fotbollsböcker där han var med i, kollade på alla matcher.
Vilken lirare han är alltså, så fruktansvärt bra och sån härlig personlighet.
Och pricken över i:et var när jag träffade han, gick en kram och pratade lite med han
 nej skitsamma hittar inte bilden nu :(
men lägger upp den imorgon eller något


Nu ska jag sova.

p.s imorgon ska jag ta spruta (rädd)


bye bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0