Mondays sucks !

Ja som sagt, talar för rubriken. Måndagar suger verkligen.
Kan inte föstå vad dom är bra för och folk som tycker att Måndagar är roliga?
Efter en helg med fest och njutningar av ledighet så ska man ställa klockan på Söndagskvällen
för att gå upp tidigt dagen efter? en MÅNDAG !! Bara arbetslösa som kan tycka att Måndagar är roliga.
Vad jag tycker om Måndagar är att man längtar bara till Fredag, och det är ju huuur lång tid som helst fram till Fredag.
Ibland börjar jag fråga vänner om vad som händer till helgen, PÅ EN MÅNDAG?
folk tror jag är dum i huvudet.
Men det är jag inte ska jag tala om för er,
för jag, JAG har föstått att Måndagar är överskattade..


Blev praktik idag, när jag kom dit så var både Rebook♥ och Kicki där.
Har varit en trevlig dag på praktiken om jag får säga det själv.
Mycket skratt som vanligt med Reboook, lika trevligt som alla andra dagar.
Stängde själv idag som sagt, tog sin lilla tid för jag va för lat att börja i tid ;)
thats me på MÅNDAGAR.
Tog bussen hem kvart över fem, höll faktiskt på att somna på bussen, igen !

Mormor stod och väntade på mig , hon köpte mina december bingolottor som börjar imorgon, OPPPS hade glömt att sälja dom, men mormor fattade precis att det var till henne. haha

Tre nya filmer på datan, Up, (haha) Bring it on (den nya, fight någonting) och Ugly truth.
Så blir väl en film efter fantastiska PRADISE HOTELL!



En bild från Class i Fredags. Jag och Tina. Dock såg jag ut som ett mongo men tina blev snygg som vanligt ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0