on the beaver rock.

Nu sitter jag på bussen hem från stan. Praktiken gick bra, har inte varit sådär jättemycket att göra direkt.
Är riktigt trött nu faktiskt, ska hem och slänga mig i sängen framför datan
blir kanske att slänga igång en film. fårse.

Ikväll är det iiallafall andra avenyn som jag förkortar med : AA så ni vet.
Och det kommer bli superbra ikväll tror jag.
Men faktiskt rätt många som säger "vad är det?"
Men hallå? det är en svensk serie som spelas i Göteborg och den har pågått i över ett år.
Två år tror jag till och med det börjar närma sig.
Och det är lixom självklart en ungdomsserie med kärleksproblem och pengarproblem och sprit och hela den visan.
Så tycker absolut att alla borde kolla på  AA.

Nåväl, på torsdag ska jag nog hem till Pappa, har inte varit hos han på typ en/två veckor nu.
Är ju annars van att träffa han varje dag annars ju.
Så känns lite wiiiredo..

Nu ska jag slänga igen datan för nu ska jag strax hoppa av.


Gör ett mer seriöst och roligare inlägg sen med bilder och kanske en hitlåt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0