postlådor?

Söndag! Hela helgen har rullatförbi som en prinskorv på ett lutande stekbord.
Fredags: Tog rätt lugnt, kollade idol me Malin och Mammsi, sen kom Hampus kompisar hit å spela biljard och twister. Blev ett par cider sen gick jag och la mig !
Lördag: klockan ringde 5.00, upp och jobba frulle, helt ensam, rätt nice ;)
men va sjukt trött när jag kom hem.
Sov till klockan 20.00 ! Jonna väckte mig,
blev in i dushen sen kom Jonna Tina och Hanna.
Blev dricka sen till Malle för ännu mer dricka
Sov hos Jonna, låg och prata i sängen innan vi somna gött.
Söndag: Upp vid nio tiden, ica kom och hämtade oss,
Cup i Hässleholm. Sen blev det hem till Jonnsi och äta.
Ica hämtade oss igen, körde till sibbhult och delade ut flygblad i postlådor (icas nya salong öppnar ju på tisdag)
Så kul hade vi, vidare till Knislinge. haha
Sen hem till Jonna IGEN! denna gången körde Jonna till Hässleholm.
Även Malin följde med. mycket trevligt

Nu ligger jag här i soffan med mamma och kollar På spaning med Bridget Jones (anna)
Men klockan tio blir det PARADISE HOTELL!
Så satans bra va ;)

Imorgon blir det praktik... suck ! men bara fyra veckor kvar..

BYE bitches!



kolla vad snygg jag var för några år sen!

Kommentarer
Postat av: BridgetJ

haha, skitkul ;P

2009-11-24 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0