Rah-rah-ah-ah-ah-ah!



Detta är vad jag ska köpa inom dom närmsta dagarna.

Har praktiserat idag, jobbade dom sista två timmarna, gick bra. tog sin tid för skulle häfta ihop tusen kvitto och sortera i datumordning ! urrh.
Så fick ta 17.08 bussen till rececentrum sen 17.15 bussen hemåt.
Suttit här på facebook och nu kollar jag på vänner.
Ikväll blir det att slappa och ska checka runder efter saker på nätet, hemlis ;)

Onsdag= utgång? Ska upp tidigt i och för sig, men får se.
På Lördag blir det stan och köpa skor, ett par stövlar och ett par varma skor sen några festskor.
Annars vet jag inte alls vad jag ska göra i helgen, men det är ju bara Måndag.

plus det är ju paradise ikväll, det gillas.

Tre veckor kvar nu på praktiken, sen har jag mitt sista jullov. wuho.


Bye bitches!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0