bolibompa..

Precis kommit hem från stan, sitter och smygtittar på bolibompa med Alex.
Praktiken idag då :
Försov mig nästan idag igen, vaknade tjugo minuter innan bussen gick.
Men det klarade jag iallafall.
Åt frulle på jobbet iaf, gottis.
va rätt mycket på lunchen.
Fick JOBBA dom två sista timmarna, så var där helt själv. Städa och låsa!
Det fixade jag.

Hemma nu, är skittrött!
Lite att fixa till imorgon.
Jag har inte fixat något till min outfit!
Endast ett spö.
bra Julle.

Nu blir det nog en film och planera,
Great!

Förresten , det va väldans trevligt igår.
Blev vin, musik och kortspel och massa snack,
Va ju sjukt trött imorse, somnade typ halv fem.
Tänkte inte på va klockan var.
Inte konstigt att jag nästan somnade om imorse vid sjutiden.


Tack och adjö!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0