dagens inköp- dator.

Igår var det fredag och det innebär ju fest.
Kom hem efter praktiken vid 6 tiden, hade ju taco buffé, såå gott!
Sen bestämde jag och mamma oss för att dra in till stan och ta några öl.
Så vi satte oss på Banken med en varsin stor stark och en nacho tallrik
Sen gick vi till Harrys, va där i någon timme. Sen lämnade jag mamma där
och gick mot grand för att möta upp Emma och Anna å dom andra.
Trevligt , mkt dans.
Gick sedan mot banken igen. mutch better.'
Tack för en trevlig kväll brudar och grabbar.

 
Pappa ringde och väckte mig vid 10 tiden,
kom och hämtade mig vid halv 12.
Körde till bajonetten och åt. gottis!
Sen mot siba och onoff.
Fick en mini pc och en söt lila väska till. tack
Körde vidare in mot stan
gick in på telenor, skaffade mig abonemang som verkligen inte va det jag tänkte mig
men det blev billgare med mitt mobila bredband som jag oxå fick idag.
Så det blev kanon tyckte jag.

Så nu sitter jag här med ny full utrustning.
Ska börja fixa musik å filmer och sånt ikväll..

Nu pyser jag.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0