perfekt kväll med MYCKET fest!

Då är det Söndag igen.
Veckorna går så snabbt, ännu en fantastiskt rolig helg!
I fredags var det 3:3, visst jag och Jonna hade roligt när vi skrattade åt alla människor!
Igår var det Granada. Jag hade skitkul faktiskt, mycket dans...
Idag har jag slappat och kollat tv och ätit CHEESEBALLS. yummi.
Imorgon blir det praktik. suck!



En gammal bild från Magaluf -08

Saknar Magaluf så fruktansvärt mycket
Det var den roligaste veckan i mitt liv helt seriöst!
Har aldrig känt mig så verklig..
Sånna skratt alltså.
Man kunde göra exakt vad man vill, man kände inte en kotte.
fyfan vad härligt!





Kolla vad gott! En chokladfontän!



Från : http://www.coolstuff.se/






Kommentarer
Postat av: jonna

älskar dig <3

2009-10-06 @ 12:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0