praktik, praktik och åter praktik..

Är rätt dålig på att uppdatera här...
Men på Lördag så ska jag köpa laptop! Ja då blir det bloggande. hehe.
På söndag blir det kalas för mig , och på Måndag fyller jag år.
Idag har jag då praktiserat och jag börjar bli sjukt trött på så långa dagar!
Som louise sa att hon dog 7 gånger om på min praktik. detta är min 8nde gång och har fan 8 veckor kvar!
Hemskt.
I helgen blir det iaf fest! det har jag bestämt. utgång antagligen.
Lördag är det ju granada,,, får se om jag drar dit.
Så helgen är typ helplanerad.
Saknar mina glimmabrudar<3

Nu kollar jag och Em på inlåst, det är så jävlans bra!

Australien :
Ja dit ska jag!
Nästa år. I typ Augusti.
Jag SKA! jag vill iallafall..
Får spara fett...
Där är så jävla fint.
Jag ska jobba,
med djur
Krama kängru
Snorkla
dyka
Klättra
Fota
Surfa
Utforska
Festa
ALLT!

åh ja, det ska jag fan göra!






Fotosession -09.















tack för mig.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0