1a september

Har varit rätt dålig med att skriva här men nu ska jag börja skärpa till mig. Idag är det tisdag och imorgon är det dags för praktik. Bajonetten. :) ska nog bli väldans trevligt. Idag ska jag hämta mina kläder från Gina på posten sen bär det av till elgiganten och vidare till Ekohallen. ska väl fynda lite onödiga saker som vanligt.

Min helg har varit great. Fredes blev det bara kortspelande å så på balkongen med trevligt sällskap.
Lördag : helge å rock. Mycket trevligt. började drickas i tid iaf ! med grillat. mums.

Som sagt går jag på penselin tills imorgon. min kropp är total frisk snart iaf. skönt som fasiken!
Nu ska jag bege mig ut i solen och ta mig en cigg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0