Dagen innan fredag

Som sagt så är det Torsdag idag,
börjar få lite smått panik att bara vara hemma dag in och dag ut
Kan tänka mig att åka till praktiken ngn dag iaf
Nej nu sitter jag och spelar kort med Anna.
Sen ikväll blir det  Malmö, min hemtrakt!

Helgen blir lugn för min del, funderar på en vit helg i och med att jag går på penselin
så får det nog bli det så jag blir av med dett skitet.


Ska fixa naglarna på min andra hand idag med, orkade inte det inatt.
Va uppe till 05.40 inatt med, vaknade vid 14.00
vänt på dygnet helt.
får skärpa mig.

Spelar kort med Anna just nu, börjar bli drygt med neger president faktiskt.
men man får ju ställa upp.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0