ocean city

Igår va en mycket händelserik kväll.
Kollar idol och åt pizza me Anna Lina och Em
Drack öl ! sabina körde oss till Rinkaby
Ölspel och massa trams, sen åkte Em och Anna hem
så jag och lina blev ensamma med massa grabbar,
men de gillar vi. Jag och Lina däckade där vid 4 tiden ungefär
Tog bussen kl nio i morse, seegt.
Hem å bytte om sen kom pappa, mot elgiganten han skulle köpa mobil. Sen in mot stan, köpte hårspray å sånt. Sen åt vi på "ocean city". Kina mat. Mycket gott ♥
Sen hem här till huset. nu sitter jag här, har precis varit hos M&M och hämtat min cyckel♥. äntligen lagad. yippi!
Pappa ska skjutsa hem mig snart.

Ikväll blir det godis och film för min del.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0