tv bekymmer

Nu har em fått sin tv. hemleverans. men ta mig fan att dom lurat oss igen!
å ingen ljudkabel var där heller.
snart är det bud på att åka in dit och starta krig.
Nej vi ska ha tv:n upp ikväll för då är det andra avenyn ! , wipeout ! , idol! , och hells kitchen !
woho massa massa braa<3<3

Nu blir det att vara sjukt varm lite till, för har städat och brusat upp mig totalt här.
Har cyklat också idag, till preem. sjukt varmt med tjocktröja...

jag hatar penselin. och jag är sjukt trött på min skola!
dom kan inte komma och säga att vi har praktik tills den 18e december
och sen komma helt plötsligt och säga att vi ska praktisera över jul och nyår
Jag tänker fan inte vara på min praktik en sekund mer än vad det står i dom
jävla papperna vi fick när vi började ettan !!!!
irriterad är jag!



nu är det fan ta mig slutskrivit





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0