mysdag med mam & sis

Hinner inte blogga nu igentligen för jag ska till Jasmine och plugga matte, så duktiga vi är ;)
Men är tvungen annars hade jag inte bloggat något idag som jag lovat!
Lite om dagen som gått :
Vaknade vid 10 ungefär och funderade på att dra till skolan men orkade verkligen inte..
Åt go frulle och sen gjorde jag mig iordning.
Mamma lagade chilicon carne som jag verkligen inte tycker om men det slank ner!
Sen kollade jag och Alex på tv och när subway reklamen dök upp så blev vi jättesugna
på submacka! Så jag mamma och alex tog bussen in till stan
och gick och shoppade lite sen åt vi på subway, yummi!
Jag köpte :
vita låga strumpor (behöver det till mina låga converse)
en skitsnygg ring
ett vanligt svart långt slappt linne
snygg nitöronhängen
en vit tygkasse med en dödskalle på
Blev inte så mycket för ska ju shoppa massa på söndag med Jasse uppåt i landet ;)
Nej nu ska jag raska hem till Jasse med mina böcker! haha
Jag och Em på nyår förra året
hörs sen. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0