nyduschad och fräsh !

Ligger här i sängen nu med min mysiga morgonrock (fast det är kväll?)
Bestämde mig för att duscha nu ikväll för det är så jobbigt att gå upp tidigt
på morgnen och göra det då....
Har kollat på Fångarna på fortet hos grannen ikväll, very nice bonnarna ! Tummen upp (Y)
Som jag lovat så kommer här lite bilder från rocken i lördes, dock bara på mig , My och Amanda
Det va ju vi som började förfesta tsm, sen när alla andra kom så glömde jag bort att ta kort
SÅÅ typiskt mig.. :( suck..
Förfesten va hemma hos mig förresten!
Rambo och hans flickvän MY

Min älskade Rambo

Söta Amanda

My, Amanda och Jag

Vi igen

Jag <3 Rambo

.

Det va nog allt för ikväll

Godnatt sötisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0