puuuhhh...

Idag gick jag upp tidigt för att bege mig till skolan och ha samhälle (SUCK!)
Hatar verkligen dom två ämenena som jag läser just nu. (samhälle & Matte)
Men med Ales vid min sida så står jag ut.
När dom två lååånga timmarna gått så gick jag, Alex och Nikki ner till tranan för att äta lunch.
Stod i disken en kvart för att hjälpa till lite, såå duktiga vi är ;)
Gick vidare hem till Nikki för att sitta och snacka, röka och dricka redbull tills bussen gick vid 2.
Åkte hem och påbörjade mitt städande.
Fy va svettig och trött jag är nu efteråt.
Men fint blev det ska ni veta.
Rensade ut hela min gardrob, helt sjukt mycket kläder man har igentgligen.
Har renbäddat också, så skönt att gå och lägga sig ikväll nu..
Nu ligger jag och hjälper Alex med läxan.
Sis och jag. Så duktiga vi är



.
Nu får det räcka för ikväll
snart börjar fångarna på fortet och efter det time out
Puss babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0