inte alls okej

Nej jag tycker inte det är alls okej att jag inte kan blogga!!! att min plåtburk inte fungerar. det är ju sjukt störigt!
blir så ledsen :(

Nu har jag iallfall kollat på julkalendern och ska snart göra mig i ordning för att bege mig till skolan vid 10...

JA bloggen lider något fruktansvärt nu. Inga bilder kan jag lägga in heller........




Nu är det äntligen fredag !!! Idag skulle jag igentligen till Perstorp med Molle men det blir det inte... Ska till Erika och käka taco och kolla idol istället :)
På lördag så skulle jag igentligen på födelsefest men kom sedan på att jag ska till Lund på depspionsfest (heter det så?) ..... Så kanske kommer hem till festen lite senare. drygt!
På söndag är det lussevaka och då blir det fest för Hanna. Hon fyller ju år då.. Kommer ihåg gamla tider när vi drog till björket varenda år. haha :) tider det ;)

Helgen ser väl hyffsad ut iallfall. Får hoppas på det bästa!




Vi hörs kära ni. CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0