julkalendern...

Ja som sagt min dator är fortfarande pajj.. Har dock inte lämnat in den ännu men måste göra det!!
Nu ligger jag i sängen och har precis kollat på julkalendern på svt play. den är faktiskt riktigt bra i år :)

Igår så åkte jag till Ica vid 5 och kollade när hon klippte sin sista kund. sen gick kom malin och Jonna.. Gick inom systemet och konsum sen vidare hem till Ica..
Där började vi med Taco. GÖttgött. Jag och ica drack lite öl och sen kom fia och sanna och kollade på idol med oss :) så glad att Jay vann fastän dom andra trodde Minnah skulle vinna.. Men jag gav mig inte ! haha

Sen skjutsade Ica hem mig till knislinge....



Snart ska jag duscha, välja kläder, sminka mig, välja skor och allt sånt.
Ska ju till lund sen och först hälsa på nelly i sin nya lägenhet. sen tar daniel läkarexamen idag så då blir det någon
sorts fest eller vad man säger. kan tänka mig att det blir som en studentskiva. kanske lite mer städad ;) hahha




Förresten den där final låten igår dreaming people eller vad den hette. den va ju faktiskt rätt bra.
redan hört den på radion säkert 3 gånger. haha ;)
Men kör hårt Jay!



CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0