ohohohohoo

Jag är riktigt arg att min dator inte funkar :( sitter iallafall på mammas dator nu.. Kollar på mtv och ska snart göra mig iordning..
ska ut i snön och leka idag med mina vänner.. Åka pulka och göra ett fort, ;) haha ska bli kul!

Denna helg kommer bli hård!! Fest fredag,lördag OCH söndag.. får se om jag orkar det seriöst...

Vill bara att min data ska funka :( jag dör om alla mina bilder försvinner när jag lämnar in den... då skjuter jag mig själv. seröst! har 213456 bilder lixom..


och det här med lixom? jävla teppe !!!! hennes fel ;)



Nej nu drar jag.. CIAO



Kommentarer
Postat av: Christian

Hej Julia,



Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Disney Channel. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera ett samarbete jag tror du skulle vara intresserad av.



Hittade tyvärr ingen E-mail adress till dig så skicka mig gärna ett mail på [email protected] så kan vi fortsätta diskussionen där.



Vänligen,


Christian



Pronto för Disney Channel

2010-12-08 @ 11:03:02
URL: http://youtube.com/disneychannelse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0