äntligen..

Nu ska ni få höra en väldigt rolig sak, mitt internet har kommit igång nu. hipp hipp hurra!

Idag är det Lördag, första lördagen på länge man vaknar upp och är pigg och inte bakis..
Igår va vi ett gäng nere hos Elly, spelade tvspel och gick ner till pizzan och åt. gott!
Blev så mätt att jag var tvungen att lägga mig i hennes säng  när vi kom hem.. ush...
Blev att vi drack lite öl senare mot kvällen.
Gick och la mig och somnade vid halv 4, fattar inte att jag inte somnade tidigare.

Så nu har jag precis stegit upp och jag hör att mamma lagar mat. tror det är wookade nudlar med grönsaker och kycklingfilé. mummma!

Sen blir det att hänga upp lite tvätt och städa av lite.
ikväll ska vi fira Korre som fyller 20 på söndag.
Hoppas det blir trevligt.





Hanna och Jag i taxin

Jag och Ica

Jag och Emma


Jonna och Jag




Ska äta nu, hörs sen !


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0