Bridget gästbloggar :)

Tjaaa brudar/pojkar

Bridget som gästbloggar idag dårå. Har jobbar idag, 3 till kvart över 8. Konsum is the shieet. typ.
Nej men det gick rätt fort att jobba idag. Gjorde typ ingenting i 3 timmar, fanns ju inget att göra, stod bara och snackade skit med en kollega. Haha. Sen satt jag i kassan de sista två timmarna, fanns inte så mkt att göra så man satt mest bara där och glodde. Bestämde mig för att bjuda flicksen på semlor (det är ju faktiskt fettisdagen idag) fast sen när jag handlade så var all mandelmassa slut. Så det blev Ottos glass istället. Bananchoklad. Sommar i en paket, verkligen.

Just nu sitter vi vid Ems bord i köket, äter New Refreshers och snackar om homosexuella (BÖGAR, alltså)
Roligt samtalsämne faktiskt, fast jag har inte hört så mkt för jag koncentrerar mig på detta. Skitsvårt att skriva på Wellas miniplutt-dator. Istället för backspace-knappen så kommer jag hela tiden åt (´). sjuuukt störigt..

Annars vad händer. Vi ska nog spela lite buzz snart eller något. Jag är på hugget ikväll, kan inte bara sitta och glo.. Har ju gjort det hela dagen.
Nej, nu får det räcka med bloggande, en liten vits får avsluta.

"Det var en gång, och den var grusad!"  (Hahahaha?)



/Bridget Jones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0