mina roliga gästbloggare!

Då har mina barnsliga, tramsiga och översexuella kompisar gästbloggat här.
Lite smått pinsamt men lovade dom att inte radera.
Så fräsht!

Nu när dom ska springa ut och smygröka så ska jag hitta på hyss här :) tihi


Nej skämt o sido.
Tänkte berätta lite om dagen händelser.
Eller först och främst igårkväll.
Jag skulle sova hos E men så kom Danne dit och störde oss. haha
Nej men vi kollade på OS hela natten så orkade verkligen inte gå upp imorse när
klockan ringde, snoozade i en timme men orkade ändå inte gå upp.
Så jag bestämde mig för att skippa dom två första lektionerna. (bara historia) tråkigt!
Åkte med bussen klockan 10 mot tranan där det väntade att förbereda middagen för PAULO ROBERTO!
Han kom vid tolv och det blev såklart bra ! sen blev det autografer och bilder.
Lyssnade även på hans föreställning. RIKTIGT BRA!
Gick ner till Tranan igen och drack kaffe och väntade på bussen.
Har suttit nere hos E hela dagen och snackat om dagens ENDA roliga samtalsämne.
Inga kommentarer om det !

Nu sitter BJ och läser dassboken. intressant verkligen. (NOT)

Nu ska vi spela buzz sen ska jag upp och sova.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0