Pinsamt

Jag har gjort det förr och jag gör det igen. Jag kommer säkert göra det fler gånger.
Åh gud så jävla pinsam är jag... jag borde inte få dricka alkohol alltså.
Jag gör bara bort mig. sitter här och skrattar och gråter samtidigt. (nej inte riktigt men nästan)
I fortsättningen så ska jag gå nykter till alla fester! Låtsas vara full och gå hem med ett leende på läpparna om att jag inte gjort något pinsamt och kommer ihåg allt...


Gjort är gjort och det går inte att göra ogjort.
Ibland vill jag vara en fe där man kan önska sig att det vore ogjort.
Det blev lite rörigt där va?

Jätteonödigt inlägg I KNOW. men ibland så behöver man bara skriva ut sig..

Nu till något annat!

Idag kom jag till skolan vid halv tio tiden. Kom nästan precis hem, eller ja jag tog bussen tjugo över fem.
Så är helt slut i mina fötter och huvudet.
Mätt som en plätt också nu...


Nu blir det att fixa lite grejor sen ner till E och kolla film och plugga i think.
Skola imorgon. VILL INTE!


jag dör


blir inga bilder alls idag. har verken tid eller ork

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0