söndagstråk



ja jag vet inte riktigt vad man säger. har varit uppe ett tag, bara kollat mtv och legat vid datan..
Har bloggat dåligt de senaste dagarna..

I torsdags åkte jag, Elly, qwinna, bandy, åskviggen och BJ till malmö för att shoppa.
blev lite gina tricot och carlings och så.
åt pasta med kyckling. gott !

Blev bastu och öl på kvällen, gottis! jag badade även lite i poolen, haha!

Fredag blev det dildoparty och dricka sen ut :)
mycket trevligt.
haft en bra helg. igår va jag på kalas hos Emma. åt god mat och kollade saltkråkan. haha
blev bara film på kvällen så idag mår jag prima.

ska åka till Glimmen sen till pappas nya lägenhet och hjälpa han med bredbandet och så..
blir kanske träna ikväll, men Emma sparkade på min fot i fredags när vi dansade så går runt och haltar nu. ajj!
nu ska jag äta frulle sen göra vid mig.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0