sova ut

Jag har fortfarande inte orkat lägga in bilderna... jag lovar att dom kommer ikväll !!

Helgen har varit bra!
Fredag: Som 3e fredagen i rad så var jag nykter. börjar bli lite stolt över mig själv.
men nu på fredag så spräcker jag det !
Lördag: började med att göra vid mig direkt när jag vaknade, hjälpte mamma att laga mat sen kom släkten in rullandes. Hade kalas för bror min, men det var inte många timmar jag tillbringade med dom. åkte till broby för att ha överraskningfest för ica! det va riktigt kul. bilder kommer som sagt ikväll..
tog nattbussen till Glimmen och sov hos pappi.
igår låg jag bara bakis hela dagen sen på kvällen spelade jag kort.. president rövhål..:)


Idag har jag sovit ut LITE!
Snart ska jag hitta på något att göra föl blir så rastlös av att bara ligga och se minuterna rulla iväg..



Seeee you later!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0