Sportlov

Idag är det Torsdag och för mig och min klass så innebär det sportlov!
Är ju trots allt lediga imorgon, skönt.
Men jag ska ändå upp och köra vid halv elva, men får ju sova lite längre än vanligt.

Idag har vi inte gjort allt för mycket i skolan.
Varit nere på tranan, skulle jobba med företagen men Jonna va inte där så va inte så lätt.
Så jag kollade på "when a man loves a woman". Grät gjorde jag... sorligt ju!
Sen spelade vi uno och pratade i telefon. HAHA!!!

Åkte med två bussen hem och sen direkt in på möte med studentkommittén.
Blev inte så mycket gjort på mötet men vi va där iaf.

Hem igen och lagade mat med Malin.
Blev kyckling med ris och pasta. Stekt majs,lök och champinjoner.
Och en traditionell remuladsås och ketchup ofcourse!
SO ME ;)
gott och mätta blev vi iaf av vår komplicerade och så PASSANDE middag...

Sen diskade vi också, det får vi inte glömma... duktiga!

Sen kom mamsi hem med fika och så, blev kaffe och sockergrejjsbulle. gottis

Som sagt så fyller ju min bror år idag. Grattis på dig älskade bror som blir 21 idag! ♥

Nu har vi spelat biljard i en timme och jag slängde mig precis i sängen.
Ligger och lyssanar på Tim Christensen "right next to the right one"
Om ni sett den danska tv-serien "Nikolaj and Julie" så vet ni nog. introlåten!
Så fruktansvärt bra..


Nej nu ska jag nog slänge på en film och sen får vi se... har ju trots allt lov!


Hittade en gammal bild på mig som gymnast.

So cute!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0