Torsdag idag va?

Känns som jag inte alls har koll på dagarna nu för tiden.. skumt!
Igår blev det skidåkning i vallåsen. Gick bra. testade även på snowboard, gick oväntat bra!
bilder kommer sen när Jonna fått tummarna ur röven och lägga in dom. glömde ju min kamera i bussen....

När vi kom hem vid fem så gick jag och la mig i sängen och kollade film, somnade vi sju och vaknade av larmet klockan sju imorse.. haha 12 timmar sömn, det behövdes verkligen :)


Nu sitter vi på tranan, och från klockan 8 imorse har vi suttit och fulat oss och pratat skit. trevligt



Här kommer lite fulbilder på mig och Jonna.







Här kommer en söt bild på min söta katt


suddenbaby




Om en halvtimme ska vi äta sen ska jag upp till skolan och sälja studentpass och biljetter. KUL!
Sen ska jag åka till Glimmen och rensa i huset. Får ju inte slänga
mina gamla söta kramdjur! love them♥


Sen vid 18.00 så ska vi ha middag med alla studentkommitér




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0