fika stund i Osby

Hejhej alla !
Min dag började med att jag och Jonna snoozade i en timme ungefär...
Fick hoppa i oss kläderna och slänga på oss sminket och vandra upp till bussen.
Jag hoppade av i Broby för jag skulle köra medans Jonna fick sitta kvar till skolan..
Körlektionen gick bra, ska köra i stan på Torsdag.. hur nu det kommer gå??

Kändes inte alls lönt att jag åkte till skolan. Det ända vi gjorde var att spela
kort och snacka skit.. Men vi får ju skylla oss själva i slutändan ;)

Jag, Jonna och Nikki bestämde oss för att köra till Osby och fika.
Och visst gjorde vi det.. Gick inom och kollade kläder.
Gick in på fiket när vi såg att det fanns ett ledigt bord.
Vi stod och funderade ett tag. Jag och nikki bestämde oss för att ta bakad potatis.
Men det fanns inte.
Några frallor? Sallad?
Osbyskit!
Sista gången man fikar där...
Jag åt iaf en paj tillslut. Ja den va god. kan det ha varit felix paj kanske?
Tror ni dom hade ketchup? JAPP!
men den va slut. tror ni dom hade mer? NEJ!
fan ...


Körde och lämnade Nikki iaf i Sibba.
Nu sitter jag här och Jonna har precis kört till träningen.
Ska nog städa på hennes rum, hade igentligen behövt städa mitt eget men ICKE! det är tråkigt...

Prov imorgon, hade behövt plugga... Historia lixom? kommer jag ha någon nytta av det sen?
Ush. detta inlägget går alldeles för fort. har kramp i fingrarna nu..

Till något mycket roligare..
Imorgon är det fredag och fredag innebär FEST!


 

 

 

Här kommer lite bilder som jag hittat på Jonnas dator

 

 

 

Nu när jag såg skidbilderna så kom jag på att jag och Jonna ska iväg och åka

skidor den 10 februari ! GLAD :)

 

 

 

 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0