kliar!

ush vad min tattuering kliar. Jag får panik. vill bara riiiva! men det får jag inte :(

Idag är det iallafall Tisdag. Orkade inte gå upp 7 imorse, så tog min egna lilla sovmorgon till 9 istället.
Åkte med bussen klockan 10 till skolan. Hade ansvarsfull alkoholhantering i 2 timmar sen slutade vi. drygt!
Jag nikki alex och Jonna stannade kvar och spelade "kotte". va ju ett tag sen, kul faktiskt. såklart vann jag och jonna ;)
Åkte hem och mötte upp Elly vid konsum. Blev att gå runt i en timme sen hem med allt.
Vi har "pluggat" färdigt nu.
vår pluggning bestod av:
* Jag läste om Heliga Birgitta
* Jag läste om Gustav Vasa
* Jag läste om Kristian 2 och blodbadet
* Jag fulade mig och läst på olika dialekter
Sen tröttnade jag och slängde igen boken och så gick vi ut och tog en cigg.
Sen dess så har jag suttit här och läst olika bloggar och kollat bilder på FB.
Så vi strejkar på att plugga. vi som skulle få bra betyg!! FY SKÄMS!

Onsdag imorgon = LEDIG! tur att vissa lärare är sjuka ibland faktiskt.
Ska ju köra imorgon också, för första gången med körskolan! 15.40.. GLÖM EJ!



Jag kommer dö när jag ska köra




Nu kom Anna så nu ska vi röka







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0