slutändan

Denna vecka har gått så otroligt fort. dagarna och timmarna  bara flyger förbi..

Min helg har sett ut ungefär såhär:

Fredag: var i skolan en timme för att göra ett prov. Och NEJ det gick inte bra....
Åkte hem och sov en stund. Gjorde  vid mig sen hade jag förfest här.
Åkte till stan, till class. dansade rundor som galningar. KUL. och så kul var
det att jag tappade min mobil. love it!

Lördag: Sov läääänge! Gjorde vid mig igen och så blev
det fest igen. Hemmafest! trevligt faktiskt

Och idag mår man som man förtjänar ofcourse!

Nu ligger jag i soffan med bror och mami, kollar lot like love.
Jag behöver inte ens kolla på tvn för jag kan hela utantill redan.
Jag är asvarm om mina fötter så nu ska jag lufta dom..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0