inte mycket bloggande här inte.... fy!

Då har ännu en dag passerat med mycket gjort! Stack till Studio E vid ett tiden för att Ica skulle fixa mitt hår. Är verkligen jättenöjd, fick dock avfärga det två gånger och sen sätta i en annan färg. haha efter lite magi och nära döden upplevelse så blev det ju skitbra !! säger bara att jag ALDRIG mer ska avfärga mitt hår fler gånger. haha

När jag kom hem så fick Alex paket av pappa och hampus och såklart så blev hon nöjd. Nu kan hon använda sin diskolampa och samtidigt spela musik på hennes nya flashiga rosa cdspelare :)

Åkte med Elly och Bandy till osby för att spendera en kväll hos Ackebacke, beställde mat och spelade spel och kollade på tv, mycket mysigt !

Nu har jag precis kommit hem och ska snart sova för är jättetrött plus att jag ska jobba imorgon..

 

bilder från dagen kommer upp imorgon, orkar inte nu, kameran ligger många meter ifrån mig och jag har precis lagt mig i sängen. (lathet)

 

 

PUSSS

 

en trött julia som ser lite ofräsch ut, men jag bjuder på den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0