no one knews

Tänkte klaga lite på mig själv nu, SJUKT dålig uppdatering. men kan inte hjälpa det, har jobbat som en häst! Jobbade från 10.30 till 19.30.. Efter det gick jag ner till grannen och kollade på paradise hotell och efter det på poseidon (stavning). Den filmen var i allafall skitbra! lite hemsk men slutet va ju bra.. Nu ligger jag i sängen och är hästtrött(kan man säga så?)

 

Ska sova snart, jobba imorgon också, dock bara fyra timmar så imorgon blir det lite mer bloggande :)

 

Bilder från igår

 

lite färg i


Före bild


efter.. HAHA nej skojja bara!! detta va efter avfärgningen


Malin va och hälsade på


EFTER BILDER








Myskväll i Osby


Tyra


Alex <3


min nyttiga pizza!!!


spelade ett skitroligt spel "smart ass"






Kommentarer
Postat av: Akke

tack för en riktigt bra o rolig kväll :) får göras om minsann! <3

2010-11-04 @ 11:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0