sovasova..... vad är det?

Somnade rätt sent inatt och pappa väckte mig vid nio imorse genom att ringa och fråga om jag tagit hans laddare?! varför skulle jag tagit hans laddare när han har nokia och inte jag? HAHA!!

La mig i soffan och kollade på smallville och åt frulle sen somnade jag lite till..

 

Nu ligger jag här i soffan igen med tarzan och kollar på DC..

 

Har ju dock fortfarande ont i ryggen idag, i ishias eller hur det stavades.. :( stackars mig!

 

 

 

Ska gå och duscha och göra vid mig lite sen, känns inte så fräscht att gå runt i morgonrock hela dagen även hur skönt det än är !

 

 

Myyys <3



Jag  vill tattuera mig.... men ändå inte! har ju massa planer på vad jag vill göra men något säger nej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0