.........tråkigt

Har så jävla tråkigt! Här i lilla knislinge, östra göinge händer inte ett skit. Vill förändras, flytta! Upptäcka nya saker och inte göra samma saker om och om igen! På vardagarna går man i skola och om man inte vill göra det så ligger man hemma och väntar in kvällen så man kan sova för att sedan vakna upp nästa dag och göra likadant.. Och vad sägs om fredag/lördag? Utgång? Ja vad ska vi välja för ställe? Banken eller depå? svårt att välja på alla dessa uteställen vi har i Kristianstad. och ta nattbussen hem med samma gamla fyllesvin som brukar vara på den... Eller så kan man ligga hemma i sin ensamhet och kanske kolla på idol och sen sätta på en skitfilm som man dessutom somnar till?! Söndagar då? sova bort hela dagen, kanske äta något gott ? Vara deprimerad över att det snart är måndag och börja om på samma veva igen?! NEJ!! jag säger stopp

 

Ge mig något nytt, något större! är trött på denna vardagen !




Kommentarer
Postat av: Jessica.B

Håller fullständigt med dig. Ö.Göinge SUGER.

Finns det ngt värre ställe.

De é ju bara så dött o de enda alla håller på med är o prata skit om andra. Skaffa ett liv för FAN.

Näe hade jag chansen att flytta här i fån så skulle jag göra de. Men jag vill ju inte lämna mina ÄLSKADE UNDERBARA barn.

Kram på dig Julia

Så jag får gå o dra fötterna efter mig i KÄRA ÖSTARA GÖINGE <3

2010-11-25 @ 18:24:27
Postat av: jasmineee

DE ÄR DÄRFA TILL USA JULIETTE!!! <3

2010-11-25 @ 23:44:04
Postat av: JASMINE

DE ÄR DÄRFÖR VI SKA TILL USA JULIETTE!!!!!! <3

2010-11-25 @ 23:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0