ZzZzzzZ......

Då va det Söndag igen ja....

Igår kom  ju pappa och hämtade mig vid nio tiden för att sedan åka till kävlinge för att möta upp ingela. Sen tog vi tåget till Malmö för att hoppa på ett annat tåg till Köpenhamn.

Väl i Köpenhamn så gick vi först en runda på ströget och tog en pölse och jag drack någon varm konjak drink. Sen vidare in på tivolit. Jag, Ingela och Alex köpte åkband (hihi, barnsligt). Åkte massa värstingkaruseller med Ingela. Slänggungerna uppe i luften va ju riktigt härliga, man såg hela köpenhamn därifrån :) Jag och Ingela satte oss ner och tog en varsin cider, riktigt skönt att sitta ner efter alla dom timmarna.. Drack även lite Irish Coffe, göttkött!

Efter tivolit skulle vi gå och käka på "bryggeriet" men det va visst fullt. Så vi tog tåget till Malmö och gick och åt på Mando. Jag åk plankschteeeeek och det var förjävla gott !!

Efter maten så kunde vi äntligen ta tåget till kävlinge..

Va väl hemma i Knislinge vid 12 tiden, då somnade jag rätt skönt ska jag säga! :)

 

 

 

För att komma till och från allting så rörde vi oss med denhär

snygg va?


Alex som är peppad inför tivolit


Tivolit :)


En man stod ute i kylan och gjorde isskulpturer, måste ju vara riktigt dryyygt att stå där hela dagen..


Men fina blev dom


Ingela och Alex fick "baby" hud


Jag 


Ingela


Så fina dom va senare på kvällen


Ingela Alex Pappa på stöget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0