bågskyttetävling

Pappa ringde och väckte mig vid tio, han skulle hämta mig klockan 12.

Så jag tänkte att jag skulle ställa klockan på halv elva så jag kunde sova en halvtimme till.

Men råkade visst ställa den på halv tio.... smart!

Så jag vaknade halv tolv och fick stressa liiiite.

Men det gick bra, åkte in till stan och kollade på morgon på bågskyttetävling.

Han vann ! :)

Nu sitter jag hemma hos pappa och han ska snart laga spagetti och köttfärssås. yummi!

 

Ska vara barn och hundvakt ikväll, en perfekt ölhävardag igentligen...

fattas bara volvo och radhus...

Men det får man ju ta ;)

men då har jag ju tid till att blogga massor hela kvällen!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haft en fin dag ?

2010-10-23 @ 18:09:54
URL: http://bluuebeeryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0