då var det dags

Är sjukt sleten efter gårdagen men det va de värt.
Åkte till amanda vid 6 tiden och började dricka och spela lite spel med mina fina tjejer.
Sen tog vi taxi till Bar-b-ko som det heter!! haha...
Efter det gick vi vidare till banken och dansade loss.
Så kul det va att alla vi träffades igår, det behövdes :)
Nu är jag trött och vill bara sova
men ska bege mig till glimmen med mammi och syster för att hälsa på bror
sen blir det stek hos m&m
gottis!
Ikväll blir det ännu en middag.
Emelie fyller år, så det blir tre rätters och god dricka!

Perfekt helg om jag får säga det själv!

har tyvärr inga bilder på denna datan (mammas)
 går inte ladda upp bilder :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0